Sportos saláták blogja

Újabb rövid túrák a Kéken

2022. szeptember 07. - 8proba_Kati

Az utóbbi hétvégéken tettünk még két rövidebb túrát a Kéken, ahogy időnk és lehetőségeink engedték.

Az egyik a Zsíros-hegy - Hűvösvölgy szakasz volt, ami egy kellemes séta, kicsit meghosszabbítva a vasútállomásról az indulási pontba való eljutással. Jó volt ez a rész is, bár annyira sok újdonságot nem tartogatott, mert többször voltunk már erre. Nagykovácsinál beültünk egy üdítőre/sörre abba a faluszéli sörözőbe, ami mellett telenként a BHKCS-ken mindig el szoktunk menni. Most végre láttuk nyitva is!

A múlt héten meg a Nagymaros-Törökmező turistaház szakaszt csináltuk meg. Nagymarosig egész jó a közlekedés vonattal, a törökmezői turistaház viszont az erdőben van, onnan hazajutni ugyanúgy Nagymarosról célszerű, így praktikusan egy körtúrát csináltunk a szakaszból. Ez a Törökmező turistaház nagy meglepetés volt számunkra. Régebben futottunk egyszer erre Viktorral és akkor láttuk, hogy itt egész komoly infrastruktúra van egy kötélpályás kalandparkkal együtt, de nem tudtam, hogy ez egy ennyire kiépült turistaház, szállással, étteremmel, játszótérrel, sőt, egy kis ingyenes állatkerttel! Egész nagy élet is volt, sokan kihasználták a szép időt. Ha már itt ért minket az ebédidő, meg is ebédeltünk. Kellemes kirándulás volt ez is!

Most viszont eljutottunk oda, hogy kezdenek elfogyni a Budapesthez közeli szakaszok, ahova pénzben és időben még érdemes elcocókázni egy egynapos túra kedvéért. Nyugat felé Dorogig megvagyunk, ott még esetleg Mogyorsbányáig meg tudunk csinálni egy részt, utána már logisztikailag nehezebben megközelíthető helyek jönnek. Keleti irányban pedig a Börzsönyben próbálunk még egy kicsit mászkálni, de aztán remélem, össze tudunk majd hozni ottalvós, többnapos szakaszokat is.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.